گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

ویزای کاری روسـیه

ویزای کاری روسـیه

کشور بزرگ روسیه که پهناورترین کشور جهان می‌باشد بطور روز افزونی از طریق تولید ناخالص ملی درآمد زیادی را کسب می‌نماید و قطعاً از حضور متخصصان و متقاضیان ویزای کاری روسیه برای انجام امور صنعتی و گردشگری وسایر مشاغل مورد نیاز استفاده‌های فراوانی دریافت می‌نماید .

 

اشخاصی که متقاضی ویزای کاری روسیه می‌باشند درصورتیکه ضمن تسلط کامل به زبان روسی به یک یا چند زبان دیگر نیز مسلط باشند میتوانند در حوزه‌های کاری گردشگری و صنعت توریسم آن کشور فعالیت نمایند.

 

در شهرهای بزرگ روسیه مانند مسکو و سنت پترزبورگ ، هتل‌ها و رستوران‌ها و گردشگاه‌های فراوانی وجود دارد که نیاز به مترجم و راهنما و سایر مشاغل دارند بنابراین اگر در چنین زمینه های شغلی مهارت و علاقه دارید پس از اخذ ویزای کاری روسیه می‌توانید با ورود به مشاغل مرتبط گردشگری درآمد خوبی کسب نمائید.

 

عموما پس از اخذ ویزای کاری روسیه، فرصت برای کاریابی فراهم میباشد، بنابراین نه تنها از ایران بلکه از روسیه هم امکان کاریابی در زمینه های شغلی مختلف امکانپذیر است واین امر بستگی دارد که از چه روشی برای اخذ ویزای کاری روسیه اقدام شده باشد.

 

 

ویزای کاری روسـیه

 

اخذ ویزای کاری روسیه برای مشاغل صنعتی :

با توجه به رونق کاری در صنایع مختلف در روسیه ، شرکتهای نفتی که در زمینه های پالایش  فرآورده‌های نفتی فعالیت دارند همواره جذب نیروی متخصص در رابطه با استخدام در این صنعت برقرار می‌باشد که پیشنهاد گروه وکلای بین‌المللی دفاع یاران به متخصصین و مهندیسین صنعت نفت و پتروشیمی و حتی نیروی کاری علاقمند اخذ ویزای کاری روسیه و استخدام در چنین شرکتها و پالایشگاه‌های مهم می‌باشد.

 

در گروه وکلای بین المللی دفاع یاران نظارت حقوقی دقیق بر نحوه قراردادنویسی‌ها و تقاضا‌های ویزای کاری روسیه قابل انجام می‌باشد و برای دریافت ویزای کاری روسیه و تمدید ویزا می‌توانید با کارشناسان امور بین الملل در این مجموعه حقوقی عقد قرارداد داشته باشید.

 

از جمله صنایع پر رونق دیگری که در چند شهر مهم و بزرگ روسیه متقاضی نیروی کاری می‌باشند صنایع الکتریکی و برق و خدمات مربوط به الکترونیک می‌باشد . اخذ ویزای کاری روسیه برای استخدام و کار در شرکت ها و کارخانجات صنایع الکتریکی روسی می‌تواند از جمله مشاغل با درآمد متوسط 1000 دلار در ماه باشد .

 

تولید و فرآورده‌های مواد غذایی نیز از جمله مشاغل بسیار پر رونق در صنایع غذایی روسیه می‌باشد که عموماً نیاز به کارگران ساده و نیمه متخصص و در برخی موارد نیاز به استخدام کارشناسان در زمینه‌های فوق به چشم می‌خورد و چنین مشاغلی هم میتواند برای متقاضیان ویزای کاری روسیه جذاب و با اهمیت باشند.

 

مراحل تقاضای ویزای کاری روسیه :

تجربه نشان داده که اخذ ویزای کاری روسیه نسبت به مراحل دریافت ویزای کاری از سایر کشورهای دیگر در زمان کمتری و با کمترین مشکلات قابل پیگیری و وصول می‌باشد. گروه وکلای بین‌المللی دفاع‌ یاران ضمن تسلط کامل بر نحوه قراردادنویسی و پیگیری با شرکتها و آژانس های معتبر در زمینه‌های اخذ ویزای کاری و سایر قراردادهای بین المللی  این اطمینان را به مراجعین و موکلین خود می‌دهد که هرگونه سرمایه گذاری و یا پرداخت وجه در رابطه با اخذ ویزای کاری در روسیه و سایر کشورها را با دقت کامل تحت نظارت حقوقی و بدون ریسک پذیری انجام بپذیرد و همچنین عموماً بعد از دریافت ویزای کاری که بصورت 3 ساله صادر میگردد و تمدید ویزا نیز بصورت 3 ساله خواهد بود و انجام امور مربوطه به اخذ ویزا و یا تمدید آن در سریعترین زمان ممکن امکانپذیر خواهد بود .

 

اشخاصی که برای امور خاصی از جمله تجارت با روسیه نیاز به ویزای 3 ساله دارند میتوانند از گروه وکلای دفاع یاران مشاوره حقوقی بین المللی دریافت نمایند.  

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱