گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

ثبت شرکت در ارمنستان

ثبت شرکت در ارمنستان 

 

درصورتی که قصد ثبت شرکت در کشور ارمنستان را دارید، باید از نکات مثبت و غیر مثبت در جریان ثبت شرکت در ارمنستان مطلع باشید. یکی از موارد مهم در ثبت شرکت در ارمنستان این است که ثبت شرکت سهامی فقط با مدیر عامل ارمنی امکانپذیر می‌باشد و در صورتی که شخصی قصد فعالیت های اقتصادی و بازرگانی در قالب شرکت سهامی در کشور ارمنستان را داشته باشد حتماً باید مدیر عامل شرکت سهامی را از کشور ارمنستان انتخاب نماید این موضوعی چالش برانگیز می باشد که ممکن است همین موضوع در روند کار شرکت اخلال مشکلاتی فراوان ایجاد نماید اما از نکات مثبت ثبت شرکت در ارمنستان این است که ثبت شرکت مجوز فعالیت شرکت‌ها می‌باشد و اغلب نیازی به اخذ مجوز در زمینه ها و موضوعات شغلی متفاوت نمی‌باشد که تجار و بازرگانان ایرانی ضمن تمایل به ثبت شرکت بصورت مسئولیت محدود بصورت یک نفره و با مدیر عامل بودن شخص غیر ارمنی هم میتوانند ثبت شرکت در ارمنستان را بصورت کاملاً قانونی ثبت نمایند.

 

گروه وکلای بین المللی دفاع یاران ضمن ارائه راهنمایی های لازم به اشخاص ایرانی که قصد ثبت در ارمنستان را دارند بعد از مراحل ثبت شرکت نیز برای اخذ اقامت اعضاء خانواده مدیر عامل راهنمایی و اقدامات لازم را پیگیری خواهند نمود و ارائه پکیج کاری و اقامتی در کشور ارمنستان در این مجموعه حقوقی بین المللی در سریعترین زمان ممکن امکانپذیر خواهد شد .

 

ثبت شرکت در ارمنستان

 

 

ارائه گزارش و بیلان گردش مالی در ارمنستان می بایست بصورت سه ماه یکبار برای بررسی مالیات ارائه شود که فقط از گردش حساب مالیات اخذ میگردد و در صورت عدم ارائه گزارش مالی، شرکت جریمه خواهد شد.

 

برای ثبت شرکت در ارمنستان اجاره و یا خرید محل کار الزامی است زیرا مدارک اجاره نامه رسمی و یا سند مورد تایید دفاتر اسناد رسمی باید تحویل اداره کار کاداستر و ثبت دولتی گردند و ضمناً موضوع دیگری که ثبت شرکت در ارمنستان را متفاوت تر از سایر کشورها می نماید این است که اقامت یکساله برای ثبت شرکت الزامی است و با داشتن روادید اقامتهای موقت کوتاه مدت نمیتوان در ارمنستان ثبت شرکت نمود.

 

افتتاح حساب بانکی برای ثبت شرکت میبایست با حداقل 50.000 درام ارمنستان انجام شود که ارائه گشایش حساب که میتواند بانک ارمنی و یا بانک خارجی در ایروان نیز باشد می‌بایست برای ثبت شرکت در ارمنستان تحویل ثبت دولتی گردد و سایر مراحل ثبت مانند سایر کشورهای دیگر می باشد ضمن اینکه بعد از ثبت شرکت خرید اموال منقول و غیر منقول برای ثبت شرکت و مدیر عامل منع قانونی نخواهد داشت.

 

به جهت ثبت شرکت در ارمنستان و سایر کشورهای جهان ضمن عقد قرارداد میتوانید از گروه وکلای بین المللی دفاع یاران مشاوره حقوقی تخصصی دریافت نمایید .

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱