گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان

 

با توجه به اینکه کشور گرجستان در حال حاضر یکی از اعضا ناظر اتحادیه اروپایی می باشد و در حال مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا نیز هست ، ثبت شرکت در گرجستان و به تبع آن دریافت اقامت در گرجستان میتواند بسیار حائز اهمیت باشد. اصولاً ثبت شرکت در اروپا و سایر کشورهای جهان تا حدودی دارای شرایط مشترکی می باشد بنابراین در این متن از نگارش جزئیات مراحل ثبت شرکت در گرجستان امتناع نموده‌ایم و به ذکر مسائل کلی و شرایط خاص ثبت شرکت در گرجستان پرداخته‌ایم .

 

ثبت شرکت در گرجستان اگر راجع به مشاغل صنف غذایی و دارویی و امثالهم نباشد نیاز به هیچ مجوزی نخواهد داشت و در کمترین زمان ممکن قابل ثبت می باشد .

ولی اگر شخصی قصد دارد در کشور گرجستان فعالیت‌هایی در امور بهداشتی و دارویی و صنایع غذایی داشته باشد ، می بایست ابتدا از وزارت بازرگانی گرجستان مجوز و موافقت های لازم را کسب نماید.

 

ثبت شرکت در گرجستان

 

در نظر داشته باشید بعد از ثبت شرکت در گرجستان میتوان تقاضای اقامت یکساله نمود و از نکات بسیار مثبت ثبت شرکت در گرجستان، ثبت شرکت های چند منظوره است بدین طریق که بعد از ثبت شرکتی یا موضوع شغلی خاص میتوان در زمینه های شغلی دیگر هم در همان شرکت فعالیت نمود و فقط نیاز می‌باشد که برگه الحاقیه موضوع شغلی جدید را به دولت اعلام نمود و این امر باعث رشد اقتصادی شرکت‌ها و سرمایه گذاران در گرجستان خواهد شد.

چرا که بعد از فراهم شدن شرایط کاری جدید به سرعت میتوان وارد عرصه اقتصادی شد و شروع به کار کرد و درگیری های بروکراسی اداری وجود ندارد ، ثبت شرکت در گرجستان مسئولیت محدود هم بصورت تک نفره امکانپذیر می‌باشد و برای اتباع ایرانی هم در این مقوله منعی وجود ندارد.

البته با توجه به اینکه برخی اتباع ایرانی بعد از ثبت شرکت در گرجستان و سیر مراحل قانونی اخذ اقامت یکساله را کسب نموده اند دیگر فعالیتی در قالب شرکت ثبت شده نداشته‌اند و برای دیگران هم به عنوان کارمندان خارجی تقاضای اقامت کرده‌اند و این موضوع برای دولت گرجستان اصلاً خوشایند نبوده است.

در حال حاضر پس از ثبت شرکت و معرفی همکاران ضمن اینکه نیاز است از پرسنل بومی و گرجی استفاده شود، بازرسین دولتی به محل شرکت بصورت سر زده ورود پیدا می‌کنند و درصورت نبودن هر یک از کارکنان یا مدیر شرکت موضوع را گزارش می‌دهند ارائه این گزارشها می‌تواند باعث انحلال شرکت به علت فریب دولت گرجستان شود و اقامت‌های یکساله افراد نیز باطل خواهد شد.

 

ثبت شرکت در گرجستان 2

 

بنابراین درصورتیکه قصد ثبت شرکت در گرجستان را دارید برای بهره مندی از قوانین و شرایط جدید در این موضوع بهتر آن است که با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران مشاوره تخصصی داشته باشید.

 

برای نظارت حقوقی در ثبت شرکت  در گرجستان در کمترین زمان ممکن و یا هزینه ای معقول با این مجموعه حقوقی در ارتباط باشید .

 

و درصورتی که با ثبت شرکت در گرجستان قصد فعالیت های بازرگانی و سایر کشورهای جهان را دارید و تولید و تجارت شما مختص به ایران و گرجستان نمی باشد از سایر اطلاعات بین ‌المللی در خصوص تجارت با سایر  کشورها توسط کارشناسان گروه وکلای بین المللی دفاع یاران مطلع شوید.

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱