گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه 

 

با توجه به موقعیت جغرافیایی، کشور ترکیه که آسیا – اروپا و خاورمیانه را بهم متصل کرده است و با توجه به اینکه سیاست دولت ترکیه با شرکتهای خارجی بسیار مسالمت آمیز و تشویقی می‌باشد و همچنین ثبت شرکت در ترکیه با مسئولیت محدود را حتی با یک نفر میتوان ثبت کرد و از طرف دیگر میزان پرداخت مالیات بر اساس میزان درآمد شرکت می‌باشد و در برخی از نقاط اگر فعالیت‌های اقتصادی انجام پذیرد شرکتهای خارجی از پرداخت مالیات معاف می‌‌شود مانند مناطق آزاد تجاری .

از سوی دیگر بابت ثبت شرکت در ترکیه میتوان تقاضای اقامت موقت کرد و در نهایت میتوان بعد از حفظ شرکت در چندین سال تبدیل به اقامت دائم نمود و ذکر این نکته که سفر به ترکیه ویزا نیاز ندارد بسیاری از تجار ایرانی تمایل فراوانی دارند که ثبت شرکت در ترکیه را تحت نظارت حقوقی گروه وکلای بین المللی دفاع یاران انجام بدهند.

برای ثبت شرکت در ترکیه مانند سایر کشورهای دیگر انتخاب نام مناسب 2 سیلابی و تامین و تهیه محل شرکت که میتواند یک واحد مستقل و یا قسمتی از یک واحد اداری یا تجاری دیگر نیز احتیاج می‌باشد.

 

 

ثبت شرکت در ترکیه

 

ارائه سایر مدارک هویت و شغلی و مالی و تاییدیه‌های مدارک که مورد تایید دفتر اسناد رسمی قرار گرفته و همچنین تحویل بیزینس پلان از طریق سفارت به اداره کار ترکیه و سایر مراحل قبل از ثبت شرکت می‌باشد و تهیه اساسنامه شرکت که توسط گروه وکلای بین المللی دفاع یاران انجام می‌پذیرد و پس از تحویل مدارک ظرف یک هفته کاری کار ثبت انجام می‌شود.

استخدام حسابدار ترکیه ای الزام دارد و سرمایه گذاری اولیه مبلغی معادل چهل هزار لیر ترکیه می‌باشد که با یک چهارم مبلغ فوق هم بصورت پلکانی میتوان سرمایه گذاری را شروع کرد که باید طی 2 سال کامل شود و سرمایه گذاری بیشتر نیز هیچ مبلغی نخواهد داشت و باعث اعتبار بیشتر شرکت خواهد شد.

اقامت برای مدیر شرکت ابتدا 6 ماهه و پس از آن بصورت یک و دو ساله خواهد بود و در صورت بقا شرکت تا 5 سال تبدیل به اقامت دائم ترکیه و حق شهروندی و دریافت پاسپورت ترکیه خواهد شد با ثبت شرکت در ترکیه و افتتاح حساب بانکی ضمن برخورداری از تمامی مزایای حسابهای مذکور میتوانید تسهیلاتی را که صرفاً برای شرکتهای خارجی در نظر گرفته شده است را دریافت نمایند.

دریافت کارت بازرگانی و شماره کد مالیاتی از ضروریات مراحل ثبت شرکت و فعالیت شرکتهای خارجی در ترکیه می‌باشد.

تحت نظارت حقوقی گروه وکلای بین المللی دفاع یاران در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت شرکت در ترکیه و سایر کشورهای جهان را انجام دهید.

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱