گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در اروپا

با توجه به جهانی شدن مبادلات گسترده تجاری بین کشورها ( تشکیل دهکده جهانی ) ثبت شرکت در اروپا به جهت توسعه فعالیت‌های تجاری و جهانی شدن سازمان ها و شرکتهای فعال از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار میباشد و انجام هرگونه فعالیت تجاری عمده در عرصه بین الملل نیاز به ثبت رسمی شرکت در خارج از کشور میباشد و همچنین با نگاهی به فعالیتهای سازمان تجارت جهانی W T O  بدون داشتن استانداردهای بین المللی لازم نیز شرکتهای تجاری با مشکل روبرو میشوند و در این میان ثبت شرکت در خارج از کشور برای فعالیتهای بین المللی کاملا ضروری به نظر میرسد.

 

لازمه ی قطعی مطرح شدن در سطح بین المللی و انجام امور اقتصادی و تاسیس شعبه و نمایندگی هایی برای توسعه و پیشرفت بازرگانی ثبت شرکت در اروپا کشورهای مهم دیگر می‌باشد پس از ثبت شرکت در اروپا و همچنین فراهم شدن امکان اخذ اقامت برای خود و خانواده خود میتوانید با سرمایه گذاری‌های مالی و افتتاح حساب بانکی در هرکدام از بانکهای اروپایی و جهانی در کشورهای مد نظرتان ، اعم از بانکهای اروپایی و یا بانکهای سایر کشورهای جهان  به کار و تجارت بپردازید و اصولا هر آنچه که میزان سرمایه گذاریهای شرکت شما در بانکهای خارجی بیشتر باشد میتواند درصد پرداخت مالیاتهای شرکت ثبت شده را کاهش دهد. ( این نوع معافیت مالیاتی در برخی از کشورها اعمال میگردد )

 

استفاده از تسهیلات بانکی که نسبت به اعتبارات مالی و همچنین باتوجه به سابقه فعالیتهای معتبر شرکتهای خارجی و داخلی ، نیز از جمله موارد قابل بررسی در موضوع ثبت شرکت در اروپا می‌باشد در برخی از کشورها مانند ترکیه وام هایی را به منظور ارتقاء صنعت تولید به شرکتهای خارجی اعطاء میکنند که درصد بهره و سود بسیار کمی دارد که همین امر موجب رونق تولید و شراکت بین تولید کنندگان ترکیه با صاحبین شرکت‌های خارجی گردیده است. و از این نمونه تسهیلات در کشورهای مختلف و با شرایط متنوع با توجه به اولویتهای توسعه و پیشرفتهای کشورها بسیار یافت میشود .

 

 

ثبت شرکت در اروپا

 

 

استفاده از نیروهای بومی هر کشور در شرکتهای خارجی نه تنها باعث سرعت بخشیدن به عملکرد شرکتهای خارجی میگردد بلکه از نظر دولت آن کشور نیز یک امتیاز قوی برای اعتبار بخشیدن به شرکت خارجی ثبت شده میباشد . زیرا پرداخت حقوق و مالیات و همچنین بیمه شدن کارکنان شرکت یکی از مهمترین آیتم‌ها در ادامه راه شرکت در سالهای اولیه ثبت شرکت در اروپا  می‌باشد . اما ذکر این نکته هم بسیار اهمیت دارد که ثبت شرکت فقط به اعتبار کار و فعالیت نیروهای خارجی عامل بسیاری از انحلالهای شرکتهای ثبت شده در اروپا می‌باشد.

 

اگر در ایران دارای شرکتی فعال هستید و بسیار علاقمندید که در سایر کشورهای جهان نیز بصورت قانونی فعالیت‌های شرکتتان را توسعه ببخشید و درآمدهای ارزی و بین المللی کسب نمایید پس از مشاوره با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران برای ثبت شرکتی مستقل و یا ایجاد شعبه ای به عنوان نمایندگی شرکت ایرانی خود در هر یک از کشورهای مورد نظرتان اقدام نمایید.

 

در صورتیکه ثبت شرکت در اروپا را بصورت سهامی و یا شراکتی انجام میدهید از قوانین تعهدات تضامنی در تعهدات مدیران و صاحبان شرکتها اطلاعات کافی را کسب نمایید زیرا  امکان دارد در صورت ورشکستگی شرکت و یا عدم انجام تعهدات شرکت ، توسط سایر شرکاء کلیه اموال شما بدستور مقام قضایی توقیف و هزینه برای تعهدات کل شرکت خواهد شد.

 

در این سایت حقوقی بطور مختصر توضیحاتی را پیرامون شرایط ثبت شرکت در اروپا را در چند کشور مورد بررسی قرار داده ایم و تعدادی از مزایای ثبت شرکت در کشورهای مختلف را بیان نموده ایم برای ثبت شرکت در اروپا اعم از کشورهای آسیایی و اروپایی و تکمیل مراحل اقامت در کشورهای اروپایی و آسیایی با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران مشاوره و عقد قرارداد دائمی داشته باشید .

 

در حال حاضر گروه وکلای بین المللی دفاع یاران بصورت کاملاً تخصصی به بررسی ثبت شرکت در برخی کشورهای اروپایی و آسیایی می‌پردازد ، که لیست این کشورها به شرح زیر می‌باشد : 

 

ثبت شرکت در ترکیه
 
ثبت شرکت در ارمنستان
 
ثبت شرکت در اسپانیا
 
ثبت شرکت در استرالیا
 
ثبت شرکت در آلمان
 
ثبت شرکت در انگلستان
 
ثبت شرکت در گرجستان
 
 

( و به زودی کشورهای بیشتری برای ثبت شرکت و اقامت توسط وکلای بین المللی دفاع یاران مورد بررسی قرار خواهند گرفت . )

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱