گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا 

 

ثبت شرکت در استرالیا دارای شرایط متفاوت تر از سایر کشورها می‌باشد چرا که در ابتدا باید نوع فعالیت شرکت و بیزینس پلان آن برای دولت استرالیا قابل قبول واقع شود و هدف تنها ایجاد و تاسیس یک شرکت نباشد و شخص متقاضی قبلاً این کار را در کشور مبدا انجام داده باشد و موفق هم بوده باشد.

 

میزان سرمایه گذاری متقاضی ثبت شرکت در استرالیا نیز از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد و برای این منظور نه تنها شخص متقاضی باید عملکرد و گردش مالی خویش را به اداره مهاجرت استرالیا تحویل دهد بلکه نام متقاضی نمی بایست جز افراد و شرکتهای ورشکسته کشور مبدا نیز باشد.

 

مجوزهای کاری و سوابق کاری که مبنی بر موفقیت پروژه مذکور می‌باشد باید ضمیمه مدارک تحویلی به اداره مهاجرت استرالیا باشد و با توجه به اینکه ثبت شرکت بصورت سهامی خاص باید چندین مدیر داشته باشد از افراد متخصص استرالیایی باید در مدیران معرفی شده به اداره مهاجرت استفاده شود.

 

استفاده حداقل 2 نفر از اتباع استرالیا ضروری و لازم می‌باشد تسویه حسابهای مالیاتی هر سه ماه یکبار با دقت تمام بررسی می‌شود و در صورت عملکرد ناصحیح شرکت دستور انحلال شرکت صادر می‌گردد و اقامت های موقت مدیر و اعضا خانواده وی قابل تمدید نمی‌باشد.

 

ثبت شرکت در استرالیا

 

 

نوع درخواست اقامت با ثبت شرکت در استرالیا با نوع اقامت با توجه به سرمایه گذاری در استرالیا متفاوت می‌باشد شخص متقاضی می‌بایست میزان سود دهی مشکل را در کشور مبدا و همچنین در استرالیا بطور عملی و قانونی به اثبات برساند.

 

انتخاب نام شرکت و ارائه فرم های تکمیل شده و ترجمه و اصل مدارک خواسته شده و مدرک بانکی مبنی بر سرمایه گذاری در استرالیا همراه با سایر مدارک مورد نیاز الزامی می‌باشد.

 

اگر شخصی اقامت موقت 4 ساله از کشور استرالیا به لحاظ ثبت شرکت در استرالیا را دریافت نماید بعد از 2 سال میتواند تقاضای اقامت دائم داشته باشد که البته نیاز به مدارک خاصی می باشد و تسلط بر زبان انگلیسی نیز از جمله مدارک فوق خواهد بود .

 

بجهت ثبت شرکت در استرالیا و بررسی مسائل حقوقی تخصصی و قراردادهای بین المللی در استرالیا و یا سرمایه گذاری در آن کشور با گروه وکلای بین‌المللی دفاع یاران در ارتباط باشید.

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱