گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

اخذ ویزای کاری اتریش

اخذ ویزای کاری اتریش 

 

کشور اتریش از نظر پیشرفت در صنایع و اقتصاد  بسیار قوی ، سطح رفاه  اجتماعی خوب، و میزان درآمدی نسبتا عالی می‌باشد. مطابق با قانون ، در کشور اتریش  پس از اتمام دوره مدرسه و از سن 15 سالگی تحت شرایطی میتوان مشغول به کار شد که البته شخص مشغول به کار تا سن 18 سالگی تحت نظر و پوشش قانون خاص اشتغال کودک و نوجوان است و بعد از آن میتواند بصورت پاره وقت یا تمام وقت مشغول شود که شرایط کاری فوق برای متقاضیان اخذ ویزای کاری اتریش فعلا موضوعیت و ارتباطی ندارد مگر اینکه قانون کار و شرایط کاری در آینده دچار تغییرات شود.

 

روش های اخذ ویزای کاری اتریش :

  • در این روش نیاز به یک پیشنهاد کاری از یک شرکت معتبر از کشور اتریش می‌باشد که ابتدا به مدت 3 ماه آگهی شود سپس درصورت عدم خواستار شخصی 3 ماه نیز در اتحادیه اروپا آگهی شود بعد از آن برای جذب متقاضی مورد نظر اقدام کند در این روش داشتن مهارت و تخصص برای متقاضی اخذ ویزای کاری اتریش الزامی است .

  • در روش بعدی اخذ ویزای کاری اتریش فرد به راحتی از طریق ویزای تحصیلی به کشور اتریش وارد می‌شود و بعد از فارغ التحصیلی بر اساس قوانین مهاجرتی این کشور تا یکسال فرصت دارد تا شغل پیدا کند و در صورت یافتن شغل میتواند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری اتریش تغییر دهد .

 

اخذ ویزای کاری اتریش

 

 

باید در نظر داشت که بعد از اقامت پنج ساله و یادگیری زبان آلمانی و همچنین آمادگی کامل برای شرکت در آزمون حقوق شهروندی / مقدمات قانون اساسی میتوان برای اخذ اقامت دائم اتریش اقدام نمود.

  • ویزای جستجوی کار اتریش (PBS) به مدت 6 ماه و اگر فرد از امتیاز 100 ، 70 امتیاز کسب کند به متقاضی این فرصت داده میشود که به کشور اتریش وارد شود و به دنبال کار بگردد و با پرداخت مالیات و تمدید ویزای کار خود پس از 3 سال اقامت دائم را تحت شرایط قانونی دریافت نماید و با دریافت اقامت دائم نیازی به ویزای کاری اتریش برای ادامه کار وجود ندارد .

از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت نیز میتوان برای اقامت در کشور اتریش اقدام نمود در مجموعه حقوقی بین المللی دفاع یاران مشاوره و راهنماییهای لازم در مورد قراردادهای بین المللی و اخذ ویزاهای مختلف در تمامی کشورهای اروپایی با دقت مورد بررسی و تفسیر قرار میگیرد.

در ماه های اخیر هموطنان ما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و مناسب اقدام به اخذ ویزای کاری اتریش کردند و با رد شدن درخواست ویزای کار این کشور مواجه شده اند ، و به همین دلیل امتیاز منفی در پرونده مهاجرتی آنها ثبت شده است .

 

در حال حاضر اخذ ویزای کار اتریش یک فرصت استثنایی برای افراد علاقه مند و جویای کار در اروپا می‌باشد .

 

 گروه وکلای بین المللی دفاع یاران با همراهی گروه حقوقدانان متخصص و بین المللی میتواند در تمامی مراحل  امور مهاجرتی و اخذ ویزای کاری اتریش ناظر و مشاور حقوقی شما متقاضیان عزیزان باشند .

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱