گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

اخذ ویزای کاری

اخذ ویزای کاری :

شرایط اخذ ویزای کاری در کشورهای مختلف جهان و برای تخصص‌های متنوع و مدارک شغلی و تحصیلی و سوابق کاری بسیار متفاوت از هم هستند .

 

در کارگروه بین الملل مجموعه حقوقی دفاع یاران نظارت حقوقی و بین المللی بر توافق نامه ها و قراردادها همواره در برنامه‌های اجرائی قرار داشته است، بنابراین به جهت اخذ ویزای کاری در هریک از کشورهای جهان که متقاضی نیروی کار خارجی می‌باشند و یا برای ایجاد شغل ( ثبت شرکت در خارج از کشور ) و یا سرمایه گذاری ، یکی از کشورها را مد نظر قرار داده‌اید با نهایت دقت متون حقوقی و تخصصی در این خصوص را مورد بررسی قرار دهید تا در جریان اخذ ویزای کاری از کشورهای مورد تقاضا ، قرار گرفته و متضرر نگردید.

 

کشورهای اروپایی عموماً حداقل مدرک تحصیلی را لیسانس قرار داده اند و تخصص شغلی متقاضی هم بهتر است متناسب با رشته تحصیلی وی باشد که این مطلب کاملا مطلق و قطعی نمی باشد زیرا که برخی مشاغل نیاز به مدرک تحصیلی کمتر دارند که در این مطلب راجع به مورد استثناء اشاره ای نخواهیم داشت .

 

اخذ ویزای کاری در کشورهای متقاضی نیروی کار خارجی می‌بایست مطابق قوانین خاص کاری و مهاجرتی کشور مطبوع محل کار باشد ، بنابراین قوانین اخذ ویزای کاری برای کشورها نه تنها برابر نمی‌باشد بلکه قوانین برای اخذ ویزای کاری در هر کشوری مطابق با شرایط کاری قابل تغییر نیز می‌باشد.

 

بنابراین مجدداً متذکر می‌گردد که متون تخصصی حقوقی نگارش شده در سایت گروه وکلای بین المللی دفاع یاران ، شرایط عمومی اخذ ویزای کاری در یک دوره زمانی خاص می‌باشد و امکان تغییر در روش ارائه ویزای کاری و یا شرایط متقاضیان در قوانین کشور ها در آینده دور از انتظار نخواهد بود ، زیرا کشورها بلحاظ نیازهای تخصصی به نیروهای کاری و متخصص در زمانهایی خاص نسبت به تسهیل شرایط اخذ ویزای کاری اقداماتی موثر انجام میدهند.

 

 

اخذ ویزای کاری 2

 

ارتباط با کارفرمایان متقاضی نیروی کار خارجی هم بصورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر می‌باشد و همچنین این ارتباط می‌تواند توسط ادارات یا شرکتهای کاریابی در کشورهای مختلف صورت پذیرد، و پس از ارسال رزومه و مدارک و سوابق به ادارات کاریابی خارجی و یا داخلی که بهتر است بصورت ترجمه شده و دارای تاییدیه‌های لازم دولتی هم باشد تا از نظر اعتبارات دولتی در ادارات کار و مهاجرتی دارای اعتبار باشد.

 

در واقع این کارفرمای خارجی است که از بین متقاضیان کار شرایط شغلی شخص و یا اشخاص مورد نظر را مورد بررسی قرار دهد ، عموما کارفرما پس از انجام مصاحبه بصورت ویدیو کنفرانس با متقاضی کار میزان تسلط ایشان را بر زبان خارجی می‌سنجد و از مهارت‌های شغلی و تخصصی هم پرس و جو خواهد کرد که در صورت رضایت کامل و گاهی رضایت نسبی وقتی را برای مصاحبه دوم مشخص و تعیین خواهند کرد که تا زمان مصاحبه دوم قطعا نیاز به تکمیل مدارک و یا ارائه مدارک یا ترجمه ها و همچنین نیاز احتمالی به تکمیل مراحل یادگیری زبان و مهارت و تخصص می‌باشد و در طی این زمان انجام امور اداری توسط افراد دخیل در پروژه‌ی اخذ ویزای کاری در ایران و خارج از ایران قابل پیگیری و پیشرفت خواهد بود.

 

مدارکی از قراردادهای شغلی و سوابق کاری و همچنین دریافت گواهی‌های شغلی معتبر از محل کارهای قبلی و پس ازترجمه رسمی و ارسال آنها نیز از جمله مراحل تکمیل مدارک اخذ ویزای کاری می‌باشد و در زمان مذکور می‌بایست برای اشخاصی که نیاز به تکمیل یادگیری دارند و یا احتمالا باید در آزمون و تعیین سطح زبان خارجه شرکت کنند نیز زمانی مناسب و کافی صرف شود.

 

 

اخذ ویزای کاری

 

 

اصولاً اخذ ویزای کاری از کشورهای دیگر شروع یک تحول بزرگ در مسیر زندگی افراد قلمداد می‌گردد زیرا این نه تنها یک مهاجرت به کشور خارجی محسوب می‌شود بلکه ورود به عرصه و بازارکار در خارج از کشور نیز می‌باشد که عموما با شرایط کاری در ایران بسیار متفاوت خواهد بود .

 

نهایتاً شرایط خاص اخذ ویزای کاری در کشورهای دیگر را بطور اختصاصی پس از بررسی‌های لازم و انطباق با قوانین مدون کشورهای مقصد که صادر کننده ویزای کاری می‌باشند را در این مطالب عنوان نموده‌ایم و امید آن داریم متقاضیان عزیز همواره راهکارهای قانونی و عملی را برای اخذ ویزای کاری در کشورهای مختلف را در نظر داشته باشند و هیچگونه توجهی به وعده های دروغ برخی از آژانس‌ها و افراد غیر مسئول که با پیشنهاد ‌های غیر منطقی نداشته باشند .

 

به جهت نگارش و تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی در تمامی زمینه های اخذ ویزا ی کاری یا سرمایه گزاریهای بین المللی با این مجموعه حقوقی بین المللی وارد قرارداد حقوقی بشوید.

 

کارگروه بین المللی گروه وکلای بین المللی دفاع یاران عدالت شرایط ویزای کاری در برخی کشورها را به شرح ذیل ارائه می نماید :

 

 

ویزای کاری اسپانیا

 

ویزای کاری روسیه

 

ویزای کاری آلمان

 

ویزای کاری اتریش

 

ویزای کاری انگلستان

 

ویزای کاری استرالیا

 

ویزای کاری ترکیه

 

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱