گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان 

 

برای ثبت شرکت در آلمان صلاحیت شغلی و مدارک و بیزینس پلان و همچنین طرح توجیهی پروژه برای دولت آلمان از اهمیت فراوانی برخوردار می‌باشد و سطح دانش زبان آلمانی و انگلیسی هم حائز اهمیت می باشند در شهر برلین به علت به وجود شرکت‌های مجازی و نمایندگی های اغلب شرکت‌های کامپیوتری و سایر مشاغل مهم یک بازار بزرگ بین المللی شکل گرفته است و توصیه می‌شود در صورتی که قصد جدی بر ثبت شرکت در خارج از کشور را دارید در مورد ثبت شرکت در آلمان با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران تماس بگیرید و از تمامی خصوصیات ثبت شرکت در آلمان مطلع و آگاه شوید.

 

هرگونه خدمات مهاجرتی و بین المللی مربوط به کشور آلمان به لحاظ ارتباطات قوی با وکلای آلمانی در کلیه امور مهاجرتی و ثبت شرکتها و همچنین پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای شغلی و سایر خدمات بین المللی توسط گروه وکلای بین المللی دفاع یاران با سرعت و دقت کامل مورد پذیرش و انجام واقع می‌گردد.

 

پس از مراحل ثبت شرکت در آلمان تقاضای مدت اقامت موقت برای مدیر عامل شرکت 6 ماه میتواند ‌باشد و با توجه به شراط مالی و فعالیت های شرکت قابل تمدید می‌باشد میزان سرمایه گذاری در حساب بانکی شرکت در آلمان و همچنین بکارگیری از نیروهای آلمانی و بومی و پرداخت مالیات به دولت آلمان از سایر موارد قابل بررسی برای ادامه کار شرکت ثبت شده در آلمان می‌باشد.

 

 

ثبت شرکت در آلمان

 

 

موقعیت های خاص از نظر پیشرفت های صنعتی و تکنولوژی در آلمان سبب شده است که علاقه مندان زیادی ابراز تمایل داشته باشند که برای شروع کار در آلمان ثبت شرکت کنند و یا اینکه دفتر نمانیدگی در آلمان تاسیس نمایید.

 

و از نظر دیگر با دریافت اقامت پس از ثبت شرکت در آلمان امکان ادامه تحصیل تقریبا رایگان برای مدیر و خانواده مدیر شرکت فراهم می‌گردد.

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در آلمان نیاز به 25000 یورو سرمایه اولیه دارد ، برای دریافت مشاوره تخصصی در ثبت شرکت در آلمان و نظارت حقوقی بر قراردادهای بین المللی با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران در ارتباط باشید.

 

قبل از ثبت شرکت در خارج از کشور توصیه می‌شود که به کشور مذکور سفرهایی را انجام دهید و ضمن آشنایی با حقوق و قوانین شغلی و عرفی کشور مذکور با بازار کار و اهداف خود و شرکت خود نیز آشنایی کامل پیدا کنید تا تمامی ابعاد موضوع شغلی برایتان آشکار گردد .

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱