گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

اداره کار و تأمین اجتماعی

اداره کار و تامین اجتماعی :

 

گروه وکلای بین ‌المللی دفاع یاران عدالت دارای افراد متخصص و وکلای خبره پایه یک دادگستری در زمینه امور کار و تامین اجتماعی ، خدمات ویژه‌ای را به مراجعین و موکلین محترم ارائه می‌‌‌دهد .

 

خدمات حقوقی ارائه شده عبارتند از :

  • مشاوره تخصصی در حوزه روابط کار (اعم از قوانین کار و سازمان تامین اجتماعی)
  • تنظیم و انعقاد قراردادهای کار ، فرم‌های تسویه حساب‌ کارگران ، فیش‌های حقوقی ماهیانه و سالیانه
  • تنظیم آیین نامه انضباطی محیط کار
  • تجزیه و تحلیل حوادث ناشی از کار
  • شرکت در جلسات هیات تشخیص و حل اختلافات اداره کار
  • دفاع از حقوق کارگر و کارفرما
  • طرح دعاوی اخذ سنوات ، عیدی و … تغییر شرایط کار ، مطالبات کارگر و کارفرما

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

 

وکیل اداره کار :

ممکن است در روابط و قراردادهایی که بین کارگر و کارفرما وجود دارد در نحوه‌ی اجرای مفاد قرارداد اختلافی حاصل گردد که این اختلافات ناشی از عدم اجرای تعهدات قرارداد از جانب طرفین یا یکی از  آن‌ها باشد و به همین خاطر این اختلافات باید در ابتدا به طریق سازش و میانجیگری حل و فصل و برطرف گردد .

 

 گروه وکلای دفاع یاران عدالت دارای کارگروه و کمیسون‌های تخصصی در زمینه مشکلات اداره کار ، مشکلات و اختلافات بین کارگر و کارفرما آماده ارائه برترین خدمات خود به مراجعین محترم می‌باشد .

همچنین گروه وکلای بین المللی دفاع یاران عدالت دارای کمیسیون‌های تخصصی داوری و میانجیگری برای حل و فصل مشکلات و اختلافات مربوطه می‌باشد . مراجعین محترم می‌توانند برای دریافت نظارت و مشاوره‌ی حقوقی و بهره‌مندی از کارگروه ویژه داوری و میانجیگری نیز با ما در ارتباط باشند .

 

استخدام :

در یک رابطه کاری ، فردی به استخدام در ‌می‌آید و حقوق و مزایایی دریافت می‌کند ، در عوض وظایفی بر دوشش قرار دارد، طرف مقابل نیز حقوق و تکالیفی را متقابلاً خواهد داشت. این رابطه کاری و استخدامی ممکن است مسائلی را در پیش داشته باشد و اختلافاتی را بین طرفین پدید آورد جزئیاتی که در این رابطه وجود دارد و تخصصی بودن آن ادعای مطروحه در زمینه کاری و استخدامی مقتضی آن است که اقدام شایسته و صحیحی در این باره صورت گیرد تا کارگر یا کارفرما یا مستخدم درگیر در این رابطه ، به حقوق خود برسد ، پیگیری این مورد بسیار مهم باید از سوی افراد متخصص ، با دانش و مهارت صورت پذیرد چه بسا از دشواری‌های این مسیر بکاهد و هزینه و زمان کمتری را صرف کند تا فرد مورد نظر به حق و حقوق خود برسد.

 

گروه وکلای دفاع یاران عدالت با دارا بودن سال‌ها تجربه آماده ارائه خدمات خود به مراجعین و کاربران گرامی می‌باشد .

 

شایان ذکر می‌باشد در حکمیت و داوری و قراردادهای منعقده نمی‌توان فراتر از قانون کار و تامین اجتماعی اقدامی انجام داد ، بنابراین هرگونه رفع اختلافات مطابق با قوانین مدون و معتبر انجام پذیر خواهد بود .

 

 

برچسب‌ها : حکمیت ، داوری ، اداره کار ، تامین اجتماعی ، کارگر کارفرما ، قرارداد کارگر ، قرارداد کارفرما ، استخدام

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱