گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

بازرگانی داخلی – بین المللی

بازرگانی داخلی – بین‌المللی

گروه وکلای بین‌المللی دفاع یاران عدالت با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه‌های حقوقی بازرگانی داخلی – بین‌المللی با کادری با تجربه و علمی متشکل از حقوقدانان و وکلای پایه یک دادگستری می‌باشد .

 

گروه وکلای دفاع یاران عدالت دارای حقوقدانان متبحر در زمینه امور بازرگانی ، بازرگانی داخلی – بین‌المللی آماده ارائه خدمات ویژه زیر به مراجعین محترم می‌باشد :

 

– تنظیم و پشتیبانی قراردادهای تجاری داخلی و بین‌المللی
– مشاوره به شرکت‌های بازرگانی فعال در تجارت و همچنین بازرگانی بین‌المللی
– جابه‌جایی‌های مالی در تجارت بین‌الملل با توجه به قوانین و مراجع مختلف مثل نظام بانکی ، دارایی ، بانک مرکزی ، کارگزارن بانکی ، بانک‌های ایرانی در خارج و بالعکس و …

 

هماهنگی تمامی این مسائل از جمله قانع کردن این مراجع ، پیگیری های قانونی و… همگی نیازمند حضور یک حقوقدان یا وکیل با تجربه می‌باشد .

 

گروه وکلای دفاع یاران عدالت با ارائه برترین خدمات در زمینه بازرگانی داخلی – بین‌المللی به شرکت‌های فعال می‌باشد. تمامی این خدمات توسط برترین حقوقدانان کشور به بازرگانان و شرکت‌های مربوطه ارائه خواهد شد .

 

قراردادهای تجاری بین‌المللی :

 

گروه وکلای دفاع یاران عدالت دارای کارگروه ویژه در تنظیم قراردادها به ویژه قراردادهای بین‌المللی و بازرگانی می‌باشد.

تنظیم قراردادهای تجاری ، قراردادهای بین‌المللی فروش ، قراردادهای بین‌المللی خدمات ، قراردادهای صنعتی و تولیدی و … از جمله خدمات ارائه شده توسط این کارگروه تخصصی می‌باشد. همچنین تنظیم قراردادهای پیمانکاری و صنعتی ، مشاوره حقوقی در خصوص تنظیم قراردادها ، مشاوره حقوقی در خصوص تنظیم و تهیه اسناد مناقصه ، مشاوره در خصوص بیمه قراردادهای پیمانکاری ، مالیات قراردادهای پیمانکاری ، مشاوره در خصوص نحوه فسخ یا انفساخ قراردادها و …

گروه وکلای بین المللی دفاع یاران عدالت در زمینه تنظیم و نظارت و مشاوره قراردادهای شرکت‌های بین‌المللی ، شرکت‌های خارجی و سرمایه گذاری ، دارای کارگروه ویژه از حقوقدانان و کارشناسان حرفه‌ای می‌باشد .

 

امروزه به دلیل توسعه فراوان و گسترش حجم مبادلات تجاری به داخل کشور و همچنین خارج از کشور ، تنظیم قراردادهای تجاری – بین‌المللی – بازرگانی ، از اهمیت بسیار ویژه‌‌‌ای برخوردار گشته اند. این قراردادها افزایش یافته‌اند و در قالب قراردادهای تجاری بین افراد و با ضمانت‌های ویژه تشکیل و ایجاد می‌گردد که در صورت عدم رعایت مفاد مندرج و الزامی قرارداد در آن، برای طرفی که نقض عهد کرده است ، می‌تواند مسئولت جبران خسارات را به همراه داشته  باشد ، طرف دیگر نیز می‌تواند با مراجعه به داوری ، الزام طرف قرارداد را به اجرای تعهدات مالی و جبران خسارات بخواهد .

 

تنظیم قراردادهای تجاری بین‌المللی دارای موارد خاصی است که اکثر اشخاص تمایل به تنظیم آن دارند تا بتوانند با اشخاص و شرکت‌های کشور‌های دیگر ، با توجه به حوزه‌های فعالیت‌ تجاری خود قراردادهای تجاری منعقد کند ، ولی تنظیم قراردادهای بین‌المللی – بازرگانی دارای ظرافت و پیچیدگی خاص خود می‌باشند و تنظیم و نگارش آن نیازمند حضور افراد متخصص و حقوقدانان مرتبط با زمینه تجاری مربوطه می‌باشد تا با تنظیم دقیق و حساب شده‌ی خود از متضرر شدن شخص یا اشخاص و شرکت‌های شما عزیزان جلوگیری به عمل آورد .

 

گروه وکلای دفاع یاران عدالت با دارا بودن افراد متخصص در زمینه‌‌ی موضوعات بین‌المللی – بازرگانی – تجاری ، دارای حقوقدانان و همچنین وکلای پایه یک دادگستری با دارا بودن سال‌ها‌ تجربه در زمینه تنظیم قراردادهای بین‌المللی و تجاری آماده ارائه برترین خدمات و مشاوره و نظارت بر قراردادهای تجاری – بازرگانی شما عزیزان می‌باشد .

 

این مجموعه حقوقی با توجه به عرف تجاری مرسوم فی ما بین کشورهای مختلف نسبت به نگارش قراردادهای بازرگانی بین‌المللی اقدام خواهد نمود و همچنین در مراحل داوری‌های بین‌المللی و گشایش اعتبارات اسنادی و ترخیص و حمل کالا می‌تواند بهترین مشاوره را در کلیه امور بازرگانی و تجارت بین‌الملل ارائه دهد .

 

برای آشنایی با شرایط قراردادهای فاینانس ، از بانک‌های اروپایی و همچنین سایر تسهیلات مالی می‌توانید از گروه وکلای دفاع یاران عدالت مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

 

 

قراردادهای بین‌المللی :

گروه وکلای بین‌المللی دفاع یاران عدالت دارای کارگروه تخصصی ، متشکل از کارشناس‌های حقوقی و مدیران با تجربه در زمینه قراردادهای پیمانکاری و صنعتی ، و  باتوجه با تجربیات موفق فراوان ، خدمات حقوقی تخصصی خود را در حوزه‌های انواع قراردادهای پیمانکاری ارائه می‌نماید .

 

مشاوره حقوقی در خصوص تنظیم و تهیه اسناد مناقصه، ضمانت‌های شرکت در مناقصه ، بیمه قرارداهای پیمانکاری ، مالیات قراردادهای پیمانکاری ، دعاوی فی مابین کارفرما و پیمان‌کار ، مشاوره در خصوص اعمال ماده 46 شرایط عمومی پیمان در قرارداد پیمانکاری، اعمال ماده 48 شرایط عمومی پیمان در قراردادهای پیمانکاری ، دعاوی پیمانکاری و قبول حکمیت و داوری ، تنظیم قراردادهای بازرگانی ، قراردادهای بین‌المللی ، قراردادهای تجاری ، قراردادهای شرکت‌های خارجی ، تنظیم قراردادها به زبان انگلیسی و … از جمله خدمات ارائه شده توسط گروه وکلای بین المللی دفاع یاران عدالت می‌باشد.

 

گروه وکلای دفاع یاران عدالت کلیه امور مربوط به قراردادهای بین‌المللی را توسط برترین و مجرب‌ترین وکلای تخصصی پایه یک دادگستری و در کمیسیون‌های تخصصی به انجام می‌رساند. همچنین نگارش و تغییر قراردادهای بین‌المللی به چندین زبان بین‌المللی توسط حقوقدانان خبره پذیرفته می شود .

 

برای دریافت این خدمات با ما تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

وکیل قراردادها :

گروه وکلای بین‌المللی دفاع‌ یاران عدالت با بهره‌گیری از وکلای متبحر و متخصص خود در تنظیم انواع قراردادها اعم از تنظیم توافق‌نامه‌ها، قراردادهای پیمان‌کاری، شراکت در کار، تنظیم قراردادهای ملکی ، تنظیم قراردادهای خریدوفروش انواع خودرو ، قراردادهای اجاره ، تنظیم قراردادهای مشارکت مدنی ، مشارکت در ساخت ، سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، تنظیم دادخواست‌ و لایحه‌ی دفاعی در دعاوی قراردادها ، وکالت در طرح دعوا ، اختلافات ناشی از قراردادها اعم از ابطال ، فسخ قراردادها، داوری در اختلاف مربوط به قراردادها و … آمادگی کامل خود را اعلام می‌دارد.

 

گروه وکلای دفاع‌ یاران عدالت دارای کارگروه تخصصی در تنظیم قراردادها ، پشتیبانی و نظارت حقوقی بر قراردادها ، آموزش کاربردی قراردادها ، وکالت دعاوی قراردادها ، داوری در دعاوی قراردادهای بازرگانی ، قبول وکالت در تنظیم قراردادهای تخصصی و … همواره تلاش بر ارائه برترین خدمات توسط بهترین افراد متخصص به تمامی مراجعین محترم را داشته است .

 

 

قبول وکالت شرکت‌ها و سازمان‌ها

گروه وکلای دفاع یاران عدالت با ارائه برترین خدمات حقوقی و با بهره‌گیری از متخصصین وکلای پایه یک دادگستری آماده قبول وکالت شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌باشد .

 

وکالت در امور ثبت شرکت‌ها و تغییرات اساسنامه‌ شرکت‌های سهامی خاص و عام ، تنظیم قرارداد‌ها و صورت جلسه‌های هیئت مدیره از جمله تخصص‌های این مجموعه حقوقی می‌باشد.

 

ارائه مشاوره حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی ، ارائه جلسات حضوری و غیر حضوری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها از دیگر خدمات تخصصی این گروه حقوقی می‌باشد ، شرکت‌ها سازمان‌های گوناگون می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با ما در ارتباط باشند .

 

برای ثبت برند و علامت تجاری سازمان و شرکت و همچنین ثبت نمایندگی‌های برند‌های خارجی در ایران  و ثبت اختراع خود در کمترین زمان از وکلای با تجربه و متخصص گروه وکلای دفاع یاران عدالت مشاوره بخواهید.

 

 

 

تمامی خدمات توسط وکلای پایه یک دادگستری و همچنین حقوقدانان و کارشناسان مجرب ارائه می‌گردد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

برچسب‌ها : بین‌المللی – بازرگانی ، تجاری ، بازرگانی ، تنظیم قراردادهای تجاری ، قراردادهای بین‌المللی ، قراردادهای داخلی ، شرکت‌های بازرگانی

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱