گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

اخذ ویزای کاری آلمان

اخذ ویزای کاری آلمان 

در چند ماه اخیر کشور آلمان فرصت ویژه و استثنایی را برای جذب نیروهای کاری ماهر و نیمه ماهر از سراسر دنیا اجرایی کرده است ، و به علاقه مندان به مهاجرت و افراد متخصص این فرصت را می‌دهد تاشانس خود را امتحان کرده و از این فرصت استفاده کرده و با توجه به وضع قوانین جدید ویزای کاری آلمان را  راحت تر دریافت نمایند ، گروه وکلای بین المللی دفاع یاران در صدر مجموعه‌هایی است که بصورت کاملا قانونی با نظارت تخصصی وکلای خود بر پرونده ی متقاضیان برای اخذ ویزای کاری آلمان نظارت و اقدامات لازم را انجام میدهد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق اخذ ویزای کاری آلمان و دریافت بلوکارت یا کارت آبی یکی از روش‌های مهاجرتی به این کشور اروپایی می‌باشد . کشورهای عضو اتحادیه اروپا تقریبا قوانین مشترکی دارند به این صورت که متقاضی اخذ ویزای کاری آلمان باید پیشنهادی از جانب یک شرکت معتبر در آلمان داشته باشد و آن شرکت موظف است 3 ماه آگهی موردنظر را انتشار دهد بعد از آن اگر شخصی یافت نشد این آگهی به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا نشر پیدا کند و پس از آن درصورت یافت نشدن شخص مورد نظر برای آن فرد دعوت نامه مورد نظر ارسال گردد. که البته با توجه به نیاز به نیروی کاری فراوان در آلمان قوانین اخذ ویزای کاری در حال تغییر و تسهیل شدن میباشد.

 

 

اخذ ویزای کاری آلمان

 

 

کشور آلمان یکی از مهم ترین کشورهای اروپایی امروزه با کمبود نیروی متخصص جوان مواجه شده است از این رو از متخصصان در رشته های نرم افزار کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و آی تی ، برق ، جوشکاری ، پرستار و… دعوت کرده است تا درصورتیکه شرایط لازم را دارا می‌باشند ویزای کاری آلمان را دریافت نمایند ، برای اخذ ویزای کاری آلمان ، سن مناسب، سابقه کاری مرتبط و مناسب ، مدارک فنی و حرفه ای و دانشگاهی معتبر و مرتبت با تخصص ، همچنین تسلط  به زبان آلمانی در حد B2 از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.

 

عموما پس از مصاحبه از طریق ویدئو کنفرانس با کارفرمای آلمانی به جهت سنجش میزان تخصص متقاضی اخذ ویزای کاری آلمان و همچنین مکالمه به زبان آلمانی ، کارفرمای آلمانی اگر تصمیم به ارسال دعوتنامه برای متقاضی کار بگیرد ، قرارداد کار نیز تحت شرایط استاندارد کار و مطابق با قوانین کار در آلمان با نظر مساعد متقاضی و تحت نظارت حقوقی گروه وکلای بین المللی دفاع یاران منعقد میگردد و برای متقاضی اخذ ویزای کاری آلمان از طریق پست ارسال میگردد و سپس متقاضی ویزای کار میبایست ضمن مراجعه به سفارت تمامی مدارک مورد نیاز را تحویل مسئولین سفارت بدهد و در این بین ارائه ترجمه مدارک شغلی و سوابق کاری و همچنین ارائه ترجمه مدرک تحصیلی معتبر نیز الزامی میباشد.

 

افراد متقاضی اخذ ویزای کاری آلمان که متاهل هستند نیز میتوانند مطابق با قوانین مهاجرتی آلمان همسر و فرزندان خود را نیز به آلمان دعوت کنند و افراد خانواده نیز به آلمان مهاجرت داشته باشند.

 

 

اخذ ویزای کاری آلمان 2

 

 

تحت نظارت حقوقی گروه وکلای بین المللی دفاع یاران بصورت قانونی ویزای کاری آلمان را دریافت نمایند ، همچنین مجموعه دفاع یاران با دارا بودن برترین افراد در کشور آلمان آماده ارائه برترین خدمات به تمامی متقاضیان پس از اخذ ویزای کاری آلمان و ورود به این کشور را می باشد . افتتاح حساب بانکی ، پیدا کردن خانه و یا آپارتمان مناسب برای افراد علاقه مند و دیگر خدمات بی نظیر و استثنایی توسط گروه وکلای بین المللی دفاع یاران امکان پذیر می باشد.

 

برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به قوانین مهاجرتی به آلمان از طریق اخذ ویزای کاری آلمان و یا سایر طرق نظیر ثبت شرکت در آلمان و یا سرمایه گذاری و همچنین کنترل و نظارت حقوقی بر قراردادهای کاری و بازرگانی بین المللی با این مجموعه حقوقی قراردادی به جهت تضمین در کیفیت انجام تعهدات داشته باشید.

 

همواره رضایت شما هدف اصلی مجموعه حقوقی بین المللی دفاع یاران میباشد .

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱