گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا

 

ثبت شرکت در اسپانیا شاید از نظر نوع سختگیری‌های دولتی و ثبتی کمتر از برخی کشورهای اروپایی است چون دولت اسپانیا قوانینی وضع کرده است که بابت ثبت شرکت کسب درآمد زیادی از نظر دریافت مالیات دارد بنابراین در قوانین فعلی در اسپانیا برای سپرده اولیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 3000 یورو مورد نیاز می‌باشد و ما بقی هزینه ها برای ادارات مختلف و برای کسب مجوز و حق الوکاله وکیل و سایر هزینه ها می‌باشد.

 

شرکت‌های غیرفعال در اسپانیا هم شامل پرداخت مالیات میگردند و میزان گردش‌های مالی شرکت میتواند میزان پرداخت مالیاتها را تغییر بدهند که برای این منظور استخدام حسابدار و ارائه گزارش‌های مالی و مالیاتی توسط حسابدار شرکت به دولت از اولویتهای ثبت شرکت در اسپانیا می‌باشد.

 

با توجه به اروپایی بودن کشور اسپانیا پس از ثبت شرکت در اسپانیا و دریافت اقامت میتوان برای انجام مبادلات و تجارت به تمام اروپا سفر کرد و از مزایای حسابهای بانکی اروپایی برای تجارت با سراسر جهان بهره مند شد.

 

ثبت شرکت در اسپانیا

 

ثبت شرکت در اسپانیا تحت نظارت حقوقی گروه وکلای بین المللی دفاع یاران در مدت زمانی مناسب و پرداخت هزینه ای منطقی امکانپذیر می‌باشد.

 

در طی مراحل ثبت شرکت در اسپانیا ارائه خدمات ویژه به متقاضیان نظیر راهنمایی در گشایش حساب‌های شخصی و شرکتی و همچنین اجاره محل سکونت و یا تنظیم قرارداد خرید یا اجاره محل دفتر شرکت و تهیه و تجهیز لوازم اداری و خطوط تلفن و اینترنت شرکت نیز در صورت درخواست مشتریان میتواند جزء موارد درخواست مشتریان ثبت شرکت در اسپانیا قرار داشته باشد .

 

در جریان ثبت شرکت در اروپا نکات مهم و حقوقی وجود دارد که عدم آشنایی با زبان و قوانین کشور مذکور میتواند عواقب خوبی برای موسس شرکت خارجی نداشته باشد بطور مثال حدود و اختیارات و فعالیتهای شرکت و شرکا و بطور کلی تنظیم  دقیق متن اساسنامه شرکت بسیار تاثیر گذار می باشد برای مثال در یک کشور اروپایی ثبت یک شرکت چند منظوره بسیار دشوار و گاهی غیر ممکن به نظر می رسد اما ثبت شرکت با مسئولیت محدود بصورت یک‌نفره در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم و متداول میباشد.

 

برای ثبت شرکت  و نظارت حقوقی در خارج از کشور با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران در ارتباط باشید.

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱