گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

اخذ ویزای کاری انگلستان

اخذ ویزای کاری انگلستان

 

اخذ ویزای کاری انگلستان به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • ویزای کاریابی در انگلستان

به متقاضی ویزایی محدود می‌شود که در مدت مشخص باید به جستجوی کار در آن کشور پرداخته تا در مدت زمانی مشخص موفق به عقد قراردادکاری با کارفرما شود و درصورت عدم موفقیت در کاریابی و عقد قرارداد باید آن کشور را ترک کند ، این نوع ویزا معمولاً امتیاز بندی دارد و متقاضی باید امتیاز مورد نیاز را دریافت کرده تا موفق به اخذ ویزای کاری انگلستان شود.

  • اخذ ویزای کاری انگلستان از طریق دعوتنامه و قرارداد کار

ویزای کاری انگلستان از طریق پیشنهاد کاری : در این نوع ویزا کارفرما از کشور مورد نظر برای متقاضی اخذ ویزای کاری انگلستان دعوت نامه ارسال میکند، البته کارفرما باید به مدت مشخصی در کشور خود آگهی کند و سپس درصورت نبود نیروی مد نظر خود دعوت نامه را برای متقاضی ارسال کند این نوع ویزا یکی از سخت ترین ویزا ها می‌باشد . اشخاصی که از انگلستان فارغ التحصیل شده باشند بعد از اتمام دوره ی تحصیل خویش برای مدت مشخصی اجازه کار در کشور انگلستان را دارند . شانس این اشخاص برای کاریابی بسیار بیشتر از افراد تحصیل کرده در خارج از انگلستان خواهد بود.

 

 

اخذ ویزای کاری انگلستان

 

اخذ ویزای کاری انگلستان (Tire 2 visa) :

 

داشتن یک پیشنهاد کاری از یک شرکت و ی موسسه معتبر در انگلستان اولین شرط اخذ این نوع ویزای کار می‌باشد . همچنین داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره 6 و بالای 6 (جنرال) بسیار ارزشمند و به علاوه داشتن اسپانسری که اقامت انگلستان ا داشته باشد ، مورد نیاز می‌باشد.

 

مبلغ مورد نیاز که باید در حساب شخص متقاضی باشد برابر 80.000 پوند برای نفر اصلی و 5300 پوند به ازای هر همراه می‌باشد.

 

بهترین سن جهت اخذ ویزای کاری انگلستان با در نظر گرفتن میزان تخصص شخص بین 25 تا 40 سال می‌باشد ، کارفرما میتواند معیار خود را سن و سابقه کار متقاضی اخذ ویزای کاری انگلیس در نظر بگیرد. داشتن مدرک زبان انگلیسی اجباری می‌باشد جهت اخذ ویزای کاری انگلستان متقاضی کار یا باید فارغ التحصیل از دانشگاه‌های انگلستان باشد و در یک سال گذشته در خاک انگلستان حضور داشته باشد و یا چنانچه در کشورهای دیگر اقامت دارد باید یک دعوتنامه معتبر از کارفرمایی در انگلستان داشته باشد . و یا چنانچه در کشورهای دیگر اقامت دارد باید یک دعوتنامه معتبر از کارفرمایی در انگلستان داشته باشد.

 

برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به اخذ ویزای کاری انگلستان و همچنین شرایط ثبت شرکت و برند در انگلیس  با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران در ارتباط باشید.

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱