گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

هموطنان خارج از کشور

 

خدمات ویژه و انحصاری به هموطنان خارج از ایران 

 

گروه وکلای بین‌المللی دفاع یاران عدالت خدمات حقوقی ویژه‌ای را برای دوستان خارج از کشور در نظر گرفته است تمامی خدمات حقوقی این مجموعه حقوقی به شما عزیزان نیز ارائه می‌شود .

 

هموطنان حاضر در خارج کشور می‌توانند از خدمات غیر حضوری گروه وکلای دفاع یاران عدالت بهره‌مند شوند. مشاوره تخصصی توسط حرفه‌ای‌ترین وکلای پایه یک دادگستری بوسیله مشاوره‌ی تلفنی / مشاوره مجازی  توسط ایمیل / تلگرام / فیسبوک / اینستاگرام و … ارائه می‌شود .

 

برای انجام امور اداری اعم از شهرداری‌ها و ادارات دارائی و ثبت، نیاز به حضور شخص شما نمی‌باشد، بعد از دریافت وکالت کاری و یا وکالت در انجام امور قضائی، وکلای با تجربه در گروه وکلای بین‌المللی دفاع یاران عدالت در سریع‌ترین زمان ممکن پرونده‌‌های شما را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهند داد .

 

با عقد قرارداد و وکالت بصورت کلی و یا تنظیم وکالت‌نامه‌های محضری می‌توانید هر گونه انجام امور اداری و بانکی ، حتی مسائل دفاع یا طرح شکایات در ادارات کار و رفاه اجتماعی را به گروه وکلای دفاع یاران عدالت بسپارید .

 

جهت ارسال مدارک و موضوعات و مستندات پرونده‌‌ با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران عدالت تماس بگیرید و ارزیابی پرونده‌های ارسالی شما در اولین زمان ممکن به اطلاع خواهد رسید.

 

دوستان حاضر در خارج از کشور می‌توانند خدمات تخصصی و ویژه‌ای را از راه دور دریافت نمایند همچنین به دلیل همکاری وکلای مجرب خارج از کشور با گروه وکلای بین المللی دفاع ‌یاران عدالت می‌توان خدمات ویژه‌تر و تخصصی‌تری را دریافت نمایند.

 

گروه وکلای بین‌المللی دفاع ‌یاران عدالت دارای برترین وکلای بین‌المللی در خارج از کشور می‌باشد که این نیز یکی از نقاط قوت این مجموعه به ‌شمار می‌رود .

 

گروه وکلای بین‌المللی دفاع ‌یاران عدالت دارای برترین وکلای حقوقی در تمامی زمینه‌ها‌ی حقوقی ، کیفری ، خانواده و … خدمات خود را به عزیزان حاضر در سراسر دنیا ارائه می‌دهد که این یکی از برترین نقاط قوت این مجموعه می‌باشد .

 

 

جهت بهره‌مندی از خدمات فوق‌العاده این مجموعه حقوقی، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

 

لوگو-دفاع یاران

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱