گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

گروه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت

 

گروه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت

 

در گروه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت به عنوان ارائه دهنده‌ی برترین خدمات حقوقی در کشور ، قبول وکالت انواع دعاوی حقوقی و کیفری با بهره‌گیری از متخصصین و وکلای پایه یک دادگستری ، ارائه خدمات ویژه امور ثبتی و رفع اختلافات ثبتی بصورت تخصصی در کمترین زمان ممکن بررسی و اجرا می‌گردد .

 

کمیسیون‌های تخصصی داوری و میانجیگری ، صدور آرای داوری متعهد در زمینه‌های متنوع حقوقی از افتخارات گروه حقوقی دفاع یاران می‌باشد .

 

قبول داوری‌های بین المللی توسط اساتید بین‌المللی ایرانی و خارجی بصورت تخصصی در این مجموعه حقوقی امکان پذیر می‌باشد ، همچنین این مجموعه حقوقی به جهت تشکیل کارگروه‌های تخصصی اعم از بازرگانی‌های داخلی و بین‌المللی خدمات حقوقی ویژه‌ای را به تجار ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد .

 

گوشه‌ای از این خدمات ویژه عبارت‌اند از :

  • ارائه مشاوره‌های حقوقی به اشخاص حقیقی و خدمات حضوری و غیر حضوری در محل جلسات ، شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • دریافت خسارت و دیه از شرکت‌های بیمه‌ای و دریافت بیمه تصادفات از سایر مراجع ذیل‌صلاح برای موکلین محترم
  • مشاوره قانونی مربوط به انواع مهاجرت‌های تحصیلی، شغلی، ثبت شرکت در اروپا در این مجموعه حقوقی بصورت کاملاً تخصصی انجام می‌پذیرد .
  • ارائه دانش حقوقی محاسبات حقوقی از جمله محاسبه دیه جراحات ، محاسبه ارث ، محاسبه خسارت تاخیر تادیه ، محاسبه دیه قتل ، محاسبه دیه بر اساس دادنامه و اطلاع رسانی‌های لازم به ایرانیان خارج و داخل از کشور نیز از جمله خدمات این گروه حقوقی می‌باشد.
  • قبول وکالت در زمینه‌های وصول مطالبات شرکت‌ها و اشخاص حقیقی ، دعاوی خانواده ، چک و سفته ، اسناد ملکی و همچنین طرح شکوائیه و دفاع از موکل
  • قبول پرونده‌های کیفری اعم از سرقت ، جعل ، قتل ، تجاوز ، ضرب وشتم و سایر موضوعات مطروحه کیفری قابل بیان می‌باشد.
  • تنظیم و نگارش انواع قراردادهای املاک و مشارکت در ساخت در بهترین شرایط ممکن برای طرفین قرارداد قابل پذیرش می‌باشد .
  • نگارش و تقدیم لایحه تجدید نظر خواهی در امور احکام دادگاه‌های عمومی و انقلاب به جهت اعاده دادرسی
  • وکالت در پرونده‌های طلاق و سایر پرونده‌ها در دیوان عالی کشور
  • رفع ممنوع‌الخروجی بدهکاران از طریق قانونی و دستور قضایی

 

گروه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت یک مجموعه حقوقی توانمند است که خدمات حقوقی خود را در قالب سرویس‌‌های مشاوره تلفنی و نیز مشاوره حضوری با حضور برترین و مجرب‌ترین گروه وکلای پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد.

 

ما در گروه حقوقی دفاع یاران عدالت همواره تلاش می‌کنیم تا با ارزیابی اولیه حقوقی ، مشکل موکل خود را بررسی نماییم و بهترین روش قانونی پیگیری پرونده را انتخاب می‌کنیم تا از اتلاف هزینه و وقت موکل جلوگیری نماییم.

 

همواره الویت ما رضایتمندی شما مراجعین محترم می‌باشد .