گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

خدمات حقوقی ویژه

خدمات حقوقی ویژه (VIP)

خدمات حقوقی ویژه میتواند شامل تنظیم ، نگارش و نظارت بر قراردادهای حقوقی خاص داخلی و بین المللی اعم از قرارداهای بازرگانی و یا قراردادهای تخصصی اشخاص حقیقی با شرکت ها باشد.

 

قراردادهای خاص میتواند قرارداد استخدام و یا بکارگری مربیان ورزشی خارجی یا قرارداد هنرپیشگان برای اجرای نقش در یک پروژه سینمایی و یا انجام خدمات اقامتی برای جهانگردان و توریست ها و سایر موارد قرار بگیرد که در ادامه معرفی خدمات ویژه حقوقی بین المللی توضیحاتی را پیرامون نحوه انجام فعالیت های حقوقی در ایران و یا سایر کشورهای جهان را بطور مجزا توضیح خواهیم داد .

 

اصولاً همراه داشتن یک وکیل اختصاصی و یا حقوقدان برای حضور در جلسات مهم و قراردادهای بین المللی جز خدمات حقوقی ویژه قرار می گیرد .

 

هر آنچه که خدمات حقوقی تخصصی که خارج از محیط دفتری و قضایی ارائه شود جز خدمات حقوقی ویژه قرار خواهد گرفت بنابراین در گروه وکلای بین المللی دفاع یاران به جهت جلب رضایت تمامی مراجعین و موکلین و همچنین کلیه مشاغل و حرفه های تخصصی ارائه خدمات حقوقی ویژه ( Special Legal Services ) بصورت بین المللی و داخلی توسط وکلای پایه یک دادگستری و حقوقدانان، که تمامی خدمات حقوقی مطابق با نوع پکیج قراردادی با مراجعین و موکلین عزیز در بالاترین سطح کیفیتی قابل پذیزش و انجام می باشد.

 

ارائه خدمات حقوقی ویژه‌ی فعالین در بخش های هنـری نیز می باشد که شامل قراردادهای بازیگری ، قراردادهای هنرپیشگان ( Artistic Contracts  )  در پروژه های سینمایی خارج از کشور و نظارت حقوقی بر تعهدات طرفین قرارداد در طول مدت قرارداد فیلم سازی و یا هر پروژه سینمایی و حتی بعد از انجام پروژه قابل انجام خواهد بود.

 

عدم پرداخت به موقع دستمزد بازیگران از سوی تهیه کنندگان همواره یکی از دغدغه های هنرمندان بوده و هست که البته با حضور حقوقدانان متخصص قراردادها میتواند قراردادهای بازیگران نقش های تئاتر و سینما را از حالت تیپ و تکراری خارج نماید چرا که اصولاً این نوع از قراردادها جز قراردادهای الحاقی محسوب می‌شوند و هنر پیشه به تصور اینکه نمیتواند متن را مطابق با خواسته های خودش تغییر بدهد معمولا فقط بر موضوع تاریخ پیش پرداخت و قیمت نهایی قرارداد تمرکز خواهد داشت درصورتیکه در گروه بین المللی دفاع یاران با ارائه خدمات ویژه حقوقی در این تیپ قرارداد ها بسیار متفاوت عمل خواهد شد و هم حقوق تهیه کنندگان سینمایی و هم کلیه حقوق هنرمندان عرصه سینما و تئاتر همراه با تضمین های لازم شکل میگیرد ، با توجه به اینکه امکان حضور حقوقدانان از این مجموعه حقوقی بین المللی در تمامی جلسات و محل تنظیم قراردادهای بازیگری چه در داخل و چه در خارج از کشور همراه با مترجم مورد اعتماد وجود دارد از تمامی هنرمندان و برنامه سازان و تهیه کنندگان محترم پروژه های هنری وسینمایی دعوت به عمل می آید که قبل از تنظیم هرنوع قراردادی نسبت به کسب اطلاعات کامل در زمینه خدمات حقوقی ویژه توسط این مجموعه حقوقی تماس حاصل شود.

 

خدمات حقوقی ویژه

 

 

 

خدمات حقوقی ویژه ورزشکاران

نگارش تخصصی قراردادهای ورزشکاران   (Contract of athletes)  و قرارداد‌های مربیان ورزشی (Coach contract)،در کلیه رشته های تخصصی ورزشی، در تیم های ورزشی، در حد قهرمانی ، از جمله خدمات حقوقی ویژه می باشد که توسط کارگروه بین المللی مجموعه حقوقی دفاع یاران در تمامی شهرهای ایران و سایر کشورهای مورد توافق ، قابل انجام و پیگیری های تخصصی میباشد .

 

استخدام و بکارگیری از مربیان خارجی و یا استفاده از تیم های فنی ورزشی و همچنین استخدام  مشاوره‌های انگیزشی( Motivational counseling) همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی و یا تنظیم قرارداد فوتبالیست‌های ایرانی و خارجی برای یک یا چند فصل در تیم های ایرانی و یا خارج از ایران از جمله خدمات حقوقی ویژه می‌باشد.

 

تنظیم و نگارش قراردادهای تیم های ورزشی و همچنین قراردادهای ورزشکاران میتواند حتی بصورت غیر‌حضوری و از طریق ارسال متون قراردادهای ورزشی مورد بررسی و مطالعه قرار بگیرد ، بنابراین تفسیر قراردادهای ورزشی و تعهدات تیم ورزشی و فدراسیون های مربوطه و سایر سازمانهای مرتبط با قراردادهای ورزشی نظیر اداره مالیات و سازمان مالیات بر ارزش افزوده را بصورت جلسات حضوری و یا غیر حضوری به گروه وکلای بین المللی دفاع یاران واگذار نمایید .

 

هر موضوعی که با ورزشکاران و یا باشگاه‌های ورزشی حتی امور تبلیغاتی و عمرانی (Advertising and development affairs) و یا هر موضوع قراردادی و حقوقی دیگری در حدود اختیارات قرارداد باشگاه های ورزشی و ورزشکاران قرار بگیرد جزء خدمات حقوقی ویژه در این مجموعه حقوقی بین المللی قابل بررسی و انجام می‌باشد.

 

دریافت ویزاهای گردشگری (Getting a tourist visa) و هماهنگی های لازم با مقامات استانی و فدراسیون‌های ورزشی به جهت رفاه حال جهانگردان و ورزشکارانی که کشور ایران را در مسیر حرکتی خود و یا مقصد خود قرار میدهند نیز جز خدمات حقوقی ویژه قرار میگیرد.

 

مجوزهای لازم به جهت گروه های کوهنوردی خارجی و ایرانی (Climbing group) و یا هیئت‌های ورزشی و غارنوردان بین المللی (International cavers)  به جهت اکتشاف و یا بازدید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران نیز جز خدمات حقوقی ویژه می باشد که تیم حقوقی بین المللی دفاع یاران پذیرای انجام امور هماهنگی و دریافت مجوزهای مورد در ایران و یا خارج از ایران می باشد.

 

نگارش قراردادهای خرید لوازم و تجهیزات ورزشی و ثبت سفارش هایی از هر نوع تجهیزات ورزشی و یا لباس ، از شرکتهای معتبر و برندهای معروف از سراسر جهان میتواند از مسئولیتهای قراردادی بین موکلین محترم و مجموعه حقوقی دفاع یاران قرار بگیرد.

 

قراردادهای ورزشی که بصورت گروهی و یا ورزشهای انفرادی هستند نیز از جمله موارد مهم و قابل بررسی در تیم خدمات حقوقی ویژه می باشد.

 

دریافت اقامت و ویزای گردشگری برای ورزشکاران ایرانی از سایر کشورهای جهان قابل پیگیری و پذیرش می‌باشد.

 

قراردادهای اسپانسرهای تبلیغاتی و سرمایه گذاری (Sponsorship and Investment Contracts) در امور باشگاه‌های حرفه ای و نیمه حرفه ای توسط کارگروه حقوقی بین المللی مطابق با قراردادهای خدمات حقوقی ویژه و قوانین مدون قابل پذیرش می‌باشد.

 

از نکات مهم در متن قراردادهای حقوقی زمان و میزان دریافت پیش پرداخت های نقدی (Cash advance) می‌باشد و همچنین بیمه (Insurance) ورزشکاران در طول مدت فعالیت های ورزشی نیز جز موارد بسیار مهم می آید که قراردادهای بیمه ای اعم از بیمه های درمانی (Medical insurance) و یا بیمه حوادث (Accident insurance) توسط شرکت های بیمه ای معتبر از آیتم‌های قابل ذکر در متون قراردادهای ورزشی بین المللی تیم های داخلی می باشد .

 

با توجه به اینکه ورزشکاران محترمی که با تیم های خارجی قرارداد تنظیم می کنند عموماً از قوانین کشور مقصد اطلاعات کافی ندارند گاهی دچار خسارت و زیان میشوند و برای دریافت حق و حقوقشان می‌بایست از باشگاه یا سایر مسئولین امر طرح شکایت داشته باشد که مستلزم زمان و هزینه های فراوانی می باشد ، توصیه می شود قراردادهای ورزشی و باشگاهی خود را در چهارچوب خدمات حقوقی ویژه از گروه وکلای بین المللی دفاع یاران دریافت نمایید .

 

در میان تنظیم قراردادهای مهم گاهی اشخاصی که خود را آگاه به قوانین داخلی و بین المللی معرفی میکنند صرفاً به قصد سودجویی تحت هر عنوانی در امر نگارش تخصصی قراردادها مداخله دارند را تحت هیچ عنوان به عنوان وکیل و معتمد خود قرار ندهید زیرا نگارش تخصصی قراردادهای صنفی دارای اهمیت فراوانی می باشد که میتواند دارای مسئولیتهای حقوقی و کیفری در هر کشور داشته باشد.

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:

۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱