گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

اخذ ویزای کاری ترکیه

اخذ ویزای کاری ترکیه :

در سالهای اخیر استخدام و بکارگیری از نیروی کار متخصص و با استعداد به لحاظ سیاستهای دولتی ترکیه و موقعیتهای خاص جغرافیایی  کشور ترکیه که بین اروپا و آسیا قرار دارد ، این کشور را به عنوان یک منبع جذب سرمایه گذاری و رشد تبدیل کرده و به این دلیل مهاجرت به ترکیه و درخواست برای اخذ ویزای کاری ترکیه روز به روز رو به افزایش و فزونی گذاشته است .

 

 

برای اخذ ویزای کاری ترکیه نیاز است که افراد متقاضی شرایط لازم را داشته باشند که برخی از شرایط اخذ ویزای کاری ترکیه به شرح زیر می‌باشد :

  • داشتن پیشنهاد کاری از یک شرکت معتبر ترکی ( دعوتنامه )
  • شهروندان خارجی که کارت اقامت معتبر دارند (مانند دارندگان اقامت توریستی ترکیه ، درمان پزشکی ،فعالان ورزشی ، دارندگان ویزای 6 ماهه معتبر ، البته به جز دارندگان ویزای تحصیلی )

 

 

فرآیند اخذ ویزای کار ترکیه چه مدت زمان می‌برد ؟

 

در صورت محیا بودن تمام شرایط و مدارک معمولاً کل پروسه‌ی بررسی و دریافت اقامت کاری 9 روز اداری  زمان خواهد برد . گروه وکلای بین المللی دفاع یاران با دارا بودن برترین وکلای بین المللی ایرانی – ترکیه ای قادر به انجام امور حقوقی و نظارتی بر پیشرفت مراحل اخذ ویزای کاری ترکیه و همچنین سایر امور اقامتی و مهاجرتی و بازرگانی میباشد و مراجعین و موکلین گرامی میتوانند با عقد قرارداد با مجموعه حقوقی دفاع یاران از تمامی خدمات مشاوره ‌ای و تخصصی بهره مند باشند.

 

 

اخذ ویزای کاری ترکیه

 

مزایای اخذ ویزای کاری ترکیه چیست ؟

  • امکان دریافت اقامت بلند مدت یا دائم ترکیه (بعد از گذشت 8 سال)
  • بعد از 4 سال کار رسمی در ترکیه میتوان جهت اخذ شهروندی در این کشور درخواست داد.
  • استفاده از بیمه درمانی
  • کارمندان دارای سابقه کار بین المللی خواهند بود و میتوانند برای مهاجرت به سایر کشورهای اروپایی – آمریکایی اقدام نمایند.

 

تمدید مجوز کار ترکیه :

مجوز کار برای مدت یک سال صادر میشود درصورت تمایل برای ادامه کار باید دو ماه و نیم قبل از تاریخ انقضا برای تمدید ویزای کاری ترکیه اقدام کرد.

 

بعد از اتمام  2 سال دوم ، برای تمدید مجدد ویزا این اجازه کار به مدت 3 سال معتبر خواهد بود .

 

در حال حاضر مشاغلی مانند تور لیدری و مترجمی و سایر مشاغل که مرتبط با گردشگری و صنعت توریسم میباشد دارای بازار کار فراوانی هست و اشخاصی که علاوه بر زبان ترکی به چندین زبان دیگر نیز تسلط دارند میتوانند جذب هتلها و سایر مراکز گردشگری در ترکیه شوند و علاوه بر کسب درآمد عالی ، میتوانند برای ادامه تحصیل و اخذ ویزای کاری ترکیه اقدام نمایند.

 

برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد امور کاریابی و اخذ اقامت در ترکیه با کارشناسان حقوقی دفاع یاران تماس بگیرید.

 

تحت نظارت حقوقی گروه وکلای بین المللی بین المللی دفاع یاران اقدام به اخذ ویزای کاری ترکیه نمایید ، برای کسب اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید .

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱