گروه وکلای بین المللی دفاع یاران

مرکز مشاوره حقوقی بصورت حضوری و تلفنی

اخذ ویزای کاری اسپانیا

اخذ ویزای کاری اسپانیا برای دانشجویان :

 

دانشجویان مشغول تحصیل در کالج میتوانند به دنبال کارهایی باشند که تجربه و تخصص خاصی ندارند اما درصورتیکه دانشجویان از سایر کشورهای اروپایی در حال تحصیل در اسپانیا می‌باشند نسبت به اخذ ویزای کاری اقدام نموده و سپس در اداره امنیت نام نویسی نمایند و پس از طی مراحل فوق مانند شهروندان اسپانیایی در اولویت کاریابی قرار خواهند گرفت اما درصورتیکه از خارج از اروپا برای دریافت ویزای کاری در اسپانیا اقدام شده است پس از دریافت اقامت 90 روزه دریافت ویزای کار محقق خواهد شد . و این مزیت فقط برای متقاضیان کار از سایر کشورهای اروپایی فراهم شده است.

 

تسلط و یادگیری زبان اسپانیایی بسیار مهم و تاثیر گذار در امر دریافت ویزای کار می‌باشد زیرا کارفرمایان عموما به دنبال متقاضیان مسلط به یک یا چند زبان خارجی میباشند.

 

معمولاً انجمن بین المللی دانشجویی در رابطه با حوزه‌های فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی اسپانیا اطلاعاتی مفید را در اختیار دانشجویان متقاضی کار قرار میدهد.  

 

اخذ تابعیت از طریق تولد در خاک اسپانیا وجود ندارد اما از دریافت ویزای کار و یا سرمایه گذاری و یا ادامه تحصیل امکانپذیر می‌باشد.

 

از جمله مشاغلی که دارای شرایط کاری بهتری می‌باشند ، مشاغلی در رابطه با آی تی (IT) و حسابداری می‌باشد که دانشجویان پس از دریافت ویزای کاری اسپانیا بصورت تمام وقت و پاره وقت از این موقعیت های کاری  میتواننداستفاده ‌نماید ،  مشاغل پاره وقت فقط 40 ساعت در هفته اجازه کار دارند که البته کارهایی هم برای مشاغل شبانه وجود دارد اما در یک مقایسه کلی میزان حقوق دریافتی در اسپانیا از سایر کشورهای اروپایی کمتر است و متقابلا مخارج نیز در اسپانیا کمتر از سایر اروپا می‌باشد.

 

از جمله مشاغل دیگر که مناسب دانشجویان و یا سایر افراد متقاضی می‌باشد کار در منزل می‌باشد که بابت نگارش مقالات علمی و یا ترجمه متون خارجی می‌باشد و پرستاری در منزل برای کودکان و یا سالمندان نیز جز مشاغل خانگی در اسپانیا محسوب میشود که درصورت متناسب بودن شرایط ، دانشجویان خارجی میتوانند به مشاغل فوق نیز بپردازند.

 

 

اخذ ویزای کاری اسپانیا

 

 

اخذ ویزای کاری اسپانیا در سایر مشاغل  :

کشور اسپانیا که دوره رکود را به تازگی پشت سر نهاده است و در حال احیاء صنایع و درآمدها از طریق مختلف می‌باشد همچنان درگیر تعداد زیاد بیکاران نیز می‌باشد بنابراین پیدا کردن شغل خوب با درآمدی زیاد از طریق اخذ ویزای کاری اسپانیا و به شکل کاملا قانونی صادر گردیده باشد ، کار کم اهمیت و ساده ای نخواهد بود .

 

بنابراین به متقاضیان اخذ ویزای کاری اسپانیا توصیه میشود، با توجه به رونق صنعت توریسم در کشور اسپانیا حتی الامکان خدمات توریستی را به عنوان شغلی مناسب در نظر داشته باشند که خدمات توریستی میتواند در زمینه های اجاره خانه به توریست ها ، خدمات هتلداری ، مترجمی زبانهای متنوع خصوصاً انگلیسی به اسپانیایی و همچنین ضمن تسلط کامل به زبان اسپانیایی آشنایی کامل با مراکز باستانی و دیدنی شهرهای مختلف کشور اسپانیا را هم در اولویت کاری خویش قرار بدهند .

 

از جمله مشاغلی که برای متقاضیان اخذ ویزای کاری اسپانیا توصیه میگردد:

مشاغلی از جمله ورود به مبحث آی تی و تسلط بر نرم افزارهای شرکتهای بازرگانی و مالی و همچنین نتورک و شبکه های اینترنتی می‌باشد که بازار بهتری نسبت به سایر مشاغل در برخی از شهرهای اسپانیا دارا می‌باشد.

 

به مشاغل مهندسی نیز در برخی از رشته های خاص میتوان اشاره کرد که شرایط نسبتاً خوبی به لحاظ دریافت حقوق و مزایای شغلی دارا می‌باشد.

 

ارسال دعوتنامه و قرارداد کاری از سوی کارفرمای اسپانیایی هم میبایست مطابق با قوانین کار در اسپانیا باشد زیرا اولویت شغلی با بیکاران اسپانیا و پس از آن یک دوره سه ماهه کاریابی در کل اتحادیه اروپایی انجام می‌پذیرد و پس از عدم جذب نیروی کاری در مراحل فوق اقدام به جذب نیروی کاری خارجی می‌نمایند.

 

بنابراین طبق قوانین فعلی برای اخذ ویزای کاری در اسپانیا نمیتوان بصورت خیلی سریع نسبت به شغل و موقعیت کاری پیدا شده اقدام نمود.

 

گروه وکلای بین المللی دفاع یاران ضمن توصیه به متقاضیان ویزای کاری در اسپانیا به قانونی عمل نمودن مراحل اخذ ویزای کاری و همچنین اعتماد نکردن به افراد سودجو و فاقد تخصص نسبت به اخذ ویزای کاری توصیه ی موکد دارد.

 

به جهت انجام هر گونه اقدام قانونی و تنظیم و نظارت حقوقی بر قراردادهای تجاری با اسپانیا ، با گروه وکلای بین المللی دفاع یاران مشاوره و عقد قرارداد برای پیگیری سریع داشته باشید .

 

 

لوگو-دفاع یاران

همین حالا با ما تماس بگیرید.

تلفن:
۴۴۱۰۸۷۲۲-۰۲۱